sâmbătă, 14 martie 2009

Bancuri

O ciocănitoare, noaptea, într-un copac, vede 2 ochi mari.
- Bufniţo, tu eşti?
- Nu, sunt eu vrabiuţa ....
- Da' de ce ai ochii aşa de mari ?
- Mă ccccccccac ...

Fluturasul mergea voios, as usual, din floare-n floare. La un moment dat, una-i zice:
- Măi fluturasule, ce mi-ai făcut mă ieri, că nu mi-a mai venit fotosinteza!

I: De ce n-au gănile tâte?
R: Pentru că nici cocosii n-au mâini!

Într-o zi în grădina zoologică pentru a-si astâmpăra poftele o gorilă a început să le-o tragă la toate celelalte animale: Leul, ursul, vulpea, elefantul si toate celelalte.
Nemaistiind ce să facă cu gorila nesatulă directorul o duce la zebră.
După un timp se întoarce si vede gorila stând în genunchi si rugându-se de
zebră:
- Te implor, dă-ti pijamaua asta jos odată!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu